X

Promosi Vivix Percuma Keahlian

Ramai kan da jatuh hati dengan vivix!! Saya pun sama.. 😍😍. Bila MIL beritahu bacaan tekanan darah turun, rasa nak nangis. 😭😭. MIL kata dia makan je ubat darah tinggi seperti biasa tapi keadaan dia masa itu tu lemah sangat, tekanan darah pun tinggi. Kemudian saya bekalkan Vivix pada MIL, alhamdulillah membantu stabilkan darah tinggi MIL.

Bila tahu ibu@ayah kat kampung tak sihat, mesti hati tak tenang. So, tak salah kan kita mencuba untuk kesihatan mereka lebih baik. Beli Vivix dengan harga ahli lebih banyak untung. Rugilah sebab tak jadi ahli lagi. Jom sign up bulan ini. Lebih banyak kelebihan yang kita dapat.

Promosi Vivix Percuma KeahlianΒ 

Seronoknya bila sudah daftar ahli!! Inilah yang dikatakan promosi vivix percuma keahlian. Kita bukan sahaja dapat harga ahli tapi kita siap dapat Cash Back Setiap Pembelian 2 Botol. Cash Back ni Bernilai RM 36.00. Selain itu kita dapat percuma pendaftaran keahlian, yang sepatunya berharga RM 68.90. Tambahan lagi penghantaran ke rumah percuma. Jadi melalui promosi vivix ini jumlah penjimatan yang kita akan dapat hampir RM 200. Harga asal 2 Botol vivix termasuk GST RM 1006. Selepas ini dapatlah beli Vivix dengan harga ahli, yang penting dapat harga lebih murah dari harga asal. best kan.

Kenapa Vivix Pilihan Masa Kini?

Vivix adalah produk yang mengandungi 4 bahan utama iaitu Polygonum Cuspidatum , Anggur Muscadine, Elderberry Eropah, dan Lobak ungu. Keempat-empat bahan ini menjadikan Vivix produk terbaik. Gabungan 4 bahan ini telah menghasilkan resveratrol, dimana resveratrol ini menyokong kesihatan lebih baik. Kajian menunjukkan resveratrol bantu :

Bagaimana Vivix bertindak?

Tambahan polifenol dalam Vivix, menjadikan Vivix antara produk premium. Ini sebenarnya sangat membantu dalam melambatkan tempoh telomeres makin pendek. Telomeres ini ada pada sel. Sel kita akan sentiasa membahagi. Bila proses ini berlaku, telomeres akan semakin pendek. Disinilah bermula penyakit akan mulai datang satu persatu. Tapi dengan pengambilan Vivix 1 sudu sehari ia akan membantu melambatkan kerosakkan sel. Jika sel rosak maka organ tidak dapat berfungsi dengan baik.

4 langkah bagaimana vivix bantu tubuh kita :

  • Melindungi dan memperbaiki sel
  • Mempertahankan dan mngawal genetik
  • Memberi tenaga kepada sel
  • Mempertingkatan prestasi sel dan melambatkan Protein AGE (Advanced Glycation End)

Dapatkan segera Promosi Vivix Percuma Keahlian. Ini kerana banyak testimoni-testimoni bagaimana Vivix bantu menyelesaikan masalah mereka.

#Testimoni 1 – Tekanan Darah Turun

Customer ini ikhtiar untuk ibu dia yang telah di tahan wad akibat stroke. Dari situ beliau tahu ibu beliau ada kolestrol tinggi dan. Disebabkan promosi vivix percuma keahlian, beliau hadiahkan kepada ibu dan minta ibu beliau amalkan Vivix, alhamdulillah ada perubahan positif. Ibu beliau lebih sihat dan cergas.

#Testimoni 2 – Kulit Makin Lembab Dan Halus

#Testimoni 3 – Alzheimer

Elsei menghidapi tahap alzheimer yang teruk. Anak beliau, Bill. sangat risau akan keadaan ibu yang semakin hari semakin kritikal. Bayangkan setelah mengambil ubat bagi mengatasi masalah alzheimer, beliau tidur dan tidak sedarkan diri. Bill semakin risau apabila ibu mengalami penurunan berat badan yang mendadak. Akhirnya bill mengambil keputusan untuk berhenti mengambil ubat dan mencuba vitamin shaklee, dan menakjubkan alzheimer berada di stage 2.

Kini Ibu beliau boleh mengenali ahli keluarga, memberus gigi sendiri, menguruskan diri, bermain bersama cucu-cucu dan boleh berkomunikasi dengan baik dengan orang luar.

Β